publishedMedia/fab4796cacffb2d30652128323b66e60.jpg?timestamp=2016-11-25 09:28:39.707

Niet vergeten

Bij een verhuizing komt er veel op u af. We hebben een aantal belangrijke zaken voor u op een rijtje gezet:

Verhuizing doorgeven aan de gemeente

U bent verplicht een verhuizing naar een nieuw adres binnen vijf dagen aan uw (nieuwe) gemeente door te geven. Ook bij de toewijzing van de huurtoeslag kijkt de belastingdienst of u wel op het betreffende adres bent ingeschreven en vanaf welke datum.

Gas, water en elektra

Vergeet niet aan andere bedrijven, zoals uw elektriciteitsleverancier of drinkwaterbedrijf door te geven dat u verhuist, u kunt hierover alle informatie vinden op de websites van deze bedrijven. Tijdens de eindinspectie worden de meterstanden genoteerd, deze kunt u bij uw leverancier doorgeven.

Huurtoeslag

Als u huurtoeslag ontvangt voor uw woning en u gaat verhuizen, dan dient u deze wijziging zelf door te geven aan de Belastingdienst.

Adreswijziging doorgeven

Vergeet niet om bij al uw lidmaatschappen uw nieuwe adres door te geven.

Verhuurdersverklaring

Indien u als (ex)huurder geen overlast heeft veroorzaakt en geen betalingsproblemen heeft gehad, wordt een verhuurdersverklaring door het Klant Contact Centrum verstrekt.

  • Bij eventuele betalingsproblemen wordt het advies van onze Incasso collega's gevraagd.
  • Bij eventuele overlastproblemen wordt het advies van een woonconsulent gevraagd.

U kunt uw verhuurdersverklaring hieronder aanvragen.