publishedMedia/3958c13d1e635a7da978363c983dd28b.jpg?timestamp=2018-01-03 09:35:57.917

Huurvoorwaarden

Algemene Huurvoorwaarden

Huurt u een woning van ons? Dan gelden onze Algemene huurvoorwaarden. Hierin staan de rechten en plichten die u als huurder heeft.

Huurt u een garagebox of parkeerplaats? Dan zijn de Algemene huurvoorwaarden opgenomen in de huurovereenkomst.

Uitleg huurvoorwaarden

Wilt u meer weten over onze huurvoorwaarden, bekijk dan onderstaande video.

Leveringsvoorwaarden voor warmte en/of warm tapwater

Gebruikt u collectieve warmte of warm tapwater? U vindt de leveringsvoorwaarden in uw huurovereenkomst.

Het tarief voor collectieve warmte of warm tapwater bestaat uit een vastrechtbedrag en een variabel bedrag, dat afhankelijk is van het verbruik.

U vindt alle tarieven op de tarievenkaart.

Complexen met een Warmte en Koude (WKO) installatie

In een aantal complexen is een collectieve installatie voor Warmte en Koude (WKO) aanwezig.

  • Broekgraaf (Raadsliedenstraat) in Leerdam;
  • Woonzorgcomplex De Zes Molens in Hoornaar;
  • Gezondheidscentrum Arkel (Koningin Julianastraat & Raadhuisplein);
  • Leijenburgplein in Heukelum;
  • Lage Korn (Concorde) in Tiel.

Leveringsvoorwaarden voor Warmte en Koude (WKO)

Voor de levering van Warmte en Koude gelden de Algemene Leveringsvoorwaarden Warmte en/of koude.

De firma Vaanster Energie beheert namens KleurrijkWonen de WKO-installaties. Vaanster Energie onderhoudt de installaties en handelt storingen af. Van dit bedrijf ontvangt u de maandelijkse nota's en de jaarlijkse eindafrekening. Voor vragen of het doorgeven van een storing neemt u contact op met Vaanster Energie. Dit kan 24 uur per dag op telefoonnummer (0900) 82 26 78 37 of per e-mail op klantenservice@vaanster.nl.