Niet tevreden?
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Bent u niet tevreden over ons of over bedrijf dat voor ons werkt? Laat het ons dan weten.
U heeft een klacht over onze dienstverlening
Bespreek uw klacht eerst met de medewerker. Komt u er samen niet uit?
Dien dan een officiële klacht bij ons in.
1. Stuur een mail naar: klantvragen@kleurrijkwonen.nl.
2. Vermeld hierin uw volledige contactgegevens en een duidelijke beschrijving van uw klacht.
Let op: dit betreft geen klachtmeldingen over reparatieverzoeken.
Komen wij er samen niet uit?
Dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke Regionale Klachtencommissie.
Stap 1. Voordat u dit doet, lees s.v.p. eerst deze regels.
Stap 2. Meld uw klacht bij de Regionale klachtencommissie:
Stuur dit formulier ingevuld op naar: Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Rivierenland, De Hoef 2, 5311 GH in Gameren.
Huurcommissie
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u met sommige klachten terecht bij de Huurcommissie. Ga naar: www.huurcommissie.nl of bel naar (088) 1600 300.