Reparatie(s) melden

Reparatieverzoeken

Het is momenteel alleen mogelijk om reparatieverzoeken telefonisch aan ons Klant Contact Centrum door te geven.
Bel naar (0345) 59 61 00.

Wij voeren alleen dringende reparatieverzoeken uit.

Wat zijn dringende reparaties?

> OVERZICHT DRINGENDE REPARATIES

- Buitensluitingen
- Centrale toegangsdeuren van complexen die niet open kunnen
- Open delen (ramen, deuren, etc.) die op de begane grond zitten en niet kunnen sluiten
- Geen elektra in huis, dit pas nadat stekkerproef is uitgevoerd
- Grote waterlekkages daar waar de hoofdkraan (tijdelijk) afgesloten moet worden
- Gaslekkages
- Geen warm water
- Verstoppingen
- Onderhoud plus reparaties van installaties (zoals CV en lift)
- Glasspoedreparaties
- Reparaties in woningen in onbewoonde staat
- Scootmobiel staat in de schuur en slot werkt niet
- Lekkages, die geleidelijk erger worden
- Nader te bepalen door medewerker KCC



Overige reparatieverzoeken plannen wij in voor een later tijdstip. Uiteraard nemen wij hierover nog contact met u op. Dit is het gevolg van de maatregelen van de overheid om besmetting met het Coronavirus te beperken.



Rioolreiniging, glasschade, mechanische ventilatie en CV-onderhoud

Hiervoor neemt u direct contact op met het gespecialiseerde bedrijf.

Reparatiewijzer

Het onderhoud van uw huurwoning is deels voor u. En deels voor de verhuurder.
Bekijk het Besluit Kleine herstellingen van de overheid. Daar staat wie verantwoordelijk is voor een reparatie. Is de verhuurder verantwoordelijk, dan dient u een reparatieverzoek in bij KleurrijkWonen. Heeft u zelf iets gerepareerd? Dan vergoeden wij dit niet.

Soms moeten we iets repareren op uw kosten. Bijvoorbeeld bij vernieling of onjuist gebruik.
Deze kosten moet u dan zelf betalen. De prijzen die wij gebruiken staan op de Vergoedingenlijst.