Stoppen met Woongoud: meest gestelde vragen

We gaan stoppen met Woongoud. Op deze pagina leest u de meest gestelde vragen over de geldigheid van de Woongoudpas en de punten. Vragen over en voor Woongoudwinkeliers. We beantwoorden vragen over de Woongoudpas zelf. En het sparen van Woongoudpunten.



Geldigheid Woongoudpas en Woongoudpunten

Waarom stoppen jullie met Woongoud?

Door aanpassing van de Woningwet gelden er strengere regels voor beloning van huurders. Hierdoor kunnen we steeds minder huurders bereiken en belonen voor goed huurderschap. Ook het aantal Woongoud-winkeliers is flink gedaald door sluiting. Om deze redenen gaan we stoppen met Woongoud.

Wanneer stoppen jullie met het uitgeven en bijschrijven van Woongoudpunten?

We stoppen per 1 juli 2021 met het bijschrijven van Woongoudpunten. U ontvangt dan dus geen nieuwe Woongoudpunten meer.

Kan ik mijn Woongoudpunten nog uitgeven?

Ja, met uw gespaarde Woongoudpunten kunt u nog steeds uw aankopen afrekenen bij de meeste Woongouddeelnemers. Meer informatie vindt u hier.

Tot wanneer kan ik mijn gespaarde Woongoudpunten verzilveren?

U kunt uw gespaarde Woongoudpunten tot 1 juli 2022 verzilveren bij de Woongoud-winkeliers. U heeft dus ruim een jaar de tijd om deze punten uit te geven.

Waar vind ik mijn Woongoudpunten-saldo?

Log in op www.kleurrijkwonen.nl/woongoud en zie wat uw actuele Woongoudpunten-saldo is. Hier vindt u ook een overzicht van Woongoud-winkeliers, waar u uw Woongoudpunten kunt besteden. Heeft u geen pc of internet? Dan kunnen wij voor u kijken.

Tot wanneer is mijn Woongoudpas geldig?

Op 1 juli 2022 vervalt uw Woongoudpas. U ontvangt dan geen korting meer bij de deelnemende winkeliers.



Woongoudwinkeliers

Zijn de Woongoud-winkeliers op de hoogte gesteld?

Ja, zij hebben van ons een brief met uitleg ontvangen. Tot en met 30 juni 2022 kunt u bij hen uw gespaarde Woongoudpunten verzilveren. Verder krijgt u tot die datum in de winkels nog korting op vertoon van uw Woongoudpas.

Kan ik mijn Woongoudpunten na 1 juli 2022 nog verzilveren of laten uitbetalen?

Nee, dit kan niet. U kunt uw gespaarde Woongoudpunten tot 1 juli 2022 verzilveren bij de Woongoud-winkeliers. U heeft dus een jaar de tijd om dit te doen. Wij betalen geen Woongoudpunten uit.

Bij wie kan ik als winkelier met vragen terecht?

U kunt terecht bij Emine Tosun, bereikbaar per mail (woongoud@kleurrijkwonen.nl) of telefonisch (0345) 59 63 49.

Hoe kan ik mijn Woongoudpunten uitgeven?
Het uitgeven van uw Woongoudpunten gaat in de meeste winkels via het pinapparaat of de kassa-omgeving. U rekent uw aankopen dus direct af met uw Woongoudpas. De Woongoudpas heeft geen pincode!


Woongoudpas

Mijn Woongoudpas werkt niet. Wat moet ik doen?

Werkt uw pas niet bij een Woongoudwinkelier? Log in op onze website. Check of u voldoende Woongoudsaldo heeft. Check of uw pas geblokkeerd is (en zo ja, om welke reden?).
Heeft u voldoende saldo en is uw pas niet geblokkeerd? Neemt u dan contact op met KleurrijkWonen. Dit kan per e-mail via: woongoud@kleurrijkwonen.nl. Wij blokkeren dan uw oude pas. U ontvangt deze nieuwe pas binnen één maand. Uw Woongoudpunten schrijven wij automatisch over.

Ik ben mijn Woongoudpas kwijt. Wat moet ik doen?
U kunt dan hier inloggen met uw account en een nieuwe pas aanvragen. Heeft u nog geen account? Maakt u dan hier een account aan. Lukt dit niet? Mail dan naar woongoud@kleurrijkwonen.nl.
Wij blokkeren uw oude pas en vragen een nieuwe pas voor u aan. U ontvangt deze nieuwe pas binnen één maand. Uw Woongoudpunten schrijven wij automatisch over. Mochten er Woongoudpunten zijn afgeschreven na verlies, dan vergoeden wij dit helaas niet.
Mijn Woongoudpas is geblokkeerd. Hoe kan dat?

Het kan ook zijn dat u een nieuwe pas bij ons heeft aangevraagd. Wij hebben dan de oude pas geblokkeerd.



Woongoudpunten sparen

Ik verricht werk voor KleurrijkWonen in mijn gebouw of buurt. Krijg ik hiervoor na 1 juli 2021 niets meer?

Tot 1 juli 2021 ontvangt u voor uw hulp nog Woongoudpunten. Uiteraard zijn wij u erg dankbaar voor uw hulp en inzet. Daarom zijn we nu aan het nadenken over een andere manier om u te belonen. Hierover volgt zo snel mogelijk informatie.

Wat gebeurt er met mijn Woongoudpunten als ik verhuis?

Uw Woongoudpas en puntensaldo blijven geldig als u naar een andere huurwoning van KleurrijkWonen verhuist. Als u naar een woning verhuist die niet van KleurrijkWonen is, dan kunt u uw Woongoudpunten verzilveren tot twee maanden na de eindinspectie. Koopt u uw huurwoning, dan vervallen de Woongoudpunten en uw Woongoudpas na twee maanden van de overdracht.

Hoeveel Woongoudpunten heb ik gespaard?

Logt u in op onze website en check hier uw huidige Woongoudsaldo. U kunt ons ook bellen via (0345) 59 61 00.

Krijg ik ook geen Woongoudpunten meer als ik een enquĂȘte of vragenlijst invul?

Klopt, u ontvangt na 1 juli 2021 geen punten meer wanneer u een enquête of vragenlijst invult. Maar we zijn wél blij met uw mening, blijft u die a.u.b. met ons delen!