Woongoud: meest gestelde vragen

Woongoudpas

Mijn pas werkt niet. Wat moet ik doen?

Werkt uw pas niet bij diverse winkels? Log in op onze website om uw Woongoudsaldo te bekijken en check of uw pas geblokkeerd is (en zo ja, om welke reden). Is uw pas niet geblokkeerd, neemt u dan contact op met KleurrijkWonen. Dit kan per e-mail via: woongoud@kleurrijkwonen.nl. Wij blokkeren dan uw oude pas en vragen een nieuwe Woongoudpas voor u aan. U ontvangt deze nieuwe pas binnen anderhalve maand. Uw Woongoudpunten schrijven wij automatisch over.

Ik ben mijn pas kwijt. Wat moet ik doen?

U kunt dan hier inloggen met uw account en een nieuwe pas aanvragen. Indien dit niet lukt of u geen account heeft kunt u een e-mail sturen naar woongoud@kleurrijkwonen.nl. Wij blokkeren uw oude pas en vragen een nieuwe pas voor u aan. U ontvangt deze nieuwe pas binnen anderhalve maand. Uw Woongoudpunten schrijven wij automatisch over. Mochten er Woongoudpunten zijn afgeschreven na verlies, dan vergoeden wij dit helaas niet.

Mijn pas is geblokkeerd. Hoe kan dat?

Voldoet u niet aan goed huurderschap (bijvoorbeeld omdat u een huurachterstand heeft), dan blokkeren wij uw pas tijdelijk. U spaart dan geen Woongoudpunten. Het kan ook zijn dat u een nieuwe pas bij ons heeft aangevraagd. Wij hebben dan de oude pas geblokkeerd.

Wat kan ik met de Woongoudpas?

Met de Woongoudpas krijgt u korting op uw aankopen. Met uw gespaarde Woongoudpunten kunt u uw aankopen afrekenen met de pas. Meer informatie vindt u hier

Woongoudpunten

Hoeveel Woongoudpunten kan ik maximaal sparen?

U spaart maximaal 150 punten.

Hoelang zijn Woongoudpunten geldig?

Woongoudpunten zijn 4 jaar geldig.

Hoeveel Woongoudpunten ik heb gespaard?

U kunt op onze website inloggen en uw huidige Woongoudsaldo zien.

Mijn punten worden niet meer bijgeschreven. Hoe kan dit?

Uw saldo heeft het plafond van 150 punten bereikt. Of uw pas is tijdelijk geblokkeerd.

Wat gebeurt er met mijn Woongoudpunten als ik verhuis?

Uw Woongoudpas en puntensaldo blijven geldig als u naar een andere huurwoning van KleurrijkWonen verhuist. Als u naar een woning verhuist die niet van KleurrijkWonen is, dan kunt u uw Woongoudpunten verzilveren tot de eindinspectie. Bij de eindinspectie vragen wij u uw Woongoudpas te verknippen. Koopt u uw huurwoning, dan vervallen de Woongoudpunten én uw Woongoudpas op het moment van overdracht.

Hoe kan ik mijn Woongoudpunten uitgeven?

Het uitgeven van uw Woongoudpunten gaat in de meeste winkels via het pinapparaat of de kassa-omgeving. U rekent uw aankopen dus direct af met uw Woongoudpas. De Woongoudpas heeft geen pincode!

Woongoudprogramma

Wie is een ‘goede huurder’?

Onder het begrip ‘goede huurder’ verstaan wij alle huurders die de woning en woonomgeving netjes (onder)houden, geen overlast veroorzaken, betrokken zijn bij de buurt en op tijd de huur betalen.

En als ik niet voldoe aan goed huurderschap?

Dan blokkeren wij de pas tijdelijk totdat u hier weer aan voldoet. U spaart geen Woongoudpunten tijdens de blokkade.

Hoe krijg ik korting?

Op vertoon van uw Woongoudpas ontvangt u de korting of aanbieding, die bij de desbetreffende winkelier staat omschreven in de Woongoudgids.

Wat zijn Woongoudpunten?

U spaart automatisch Woongoudpunten als u bijvoorbeeld de huur betaalt via automatische incasso. De waarde van een Woongoudpunt bedraagt €1,-. Daarnaast kunt u extra punten sparen wanneer u zich buitengewoon inzet voor de woonomgeving. Stel: u doet altijd boodschappen voor oudere mensen of u houdt de straat schoon. U kunt dan voor extra punten worden voorgedragen door andere huurders of door medewerkers van KleurrijkWonen.

Spaar ik alleen of spaart mijn partner ook?

Het sparen van Woongoudpunten is gekoppeld aan de hoofdhuurder.