Huurvoorwaarden

Wat zijn Algemene Huurvoorwaarden?

Huurt u een woning van ons? Dan gelden onze Algemene huurwoorden. Hierin staan de rechten en plichten die u als huurder heeft. Bekijk hier deze voorwaarden: Algemene huurvoorwaarden.

Huurt u een garagebox of parkeerplaats? Dan zijn de Algemene huurvoorwaarden opgenomen in de huurovereenkomst.

Wilt u meer weten over onze huurvoorwaarden?

Bekijk dan onderstaande video. Hierin leggen we uit wat onze huurvoorwaarden voor u betekenen.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden voor warmte en/of warm tapwater

Gebruikt u collectieve warmte of warm tapwater? U vindt de leveringsvoorwaarden in uw huurovereenkomst.
Klik hier voor meer informatie: leveringsvoorwaarden.

Het tarief voor collectieve warmte of warm tapwater bestaat uit een vastrechtbedrag en een wisselend bedrag, dat afhangt van het verbruik.

U vindt alle tarieven op de tarievenkaart. Klik hier om deze te bekijken: tarievenkaart.

Complexen met een Warmte en Koude (WKO) installatie

In een aantal complexen is een collectieve installatie voor Warmte en Koude (WKO) aanwezig.

  • Broekgraaf (Raadsliedenstraat) in Leerdam;
  • Woonzorgcomplex De Zes Molens in Hoornaar;
  • Gezondheidscentrum Arkel (Koningin Julianastraat & Raadhuisplein);
  • Leijenburgplein in Heukelum;
  • Lage Korn (Concorde) in Tiel.

Leveringsvoorwaarden voor Warmte en Koude (WKO)

Voor de levering van Warmte en Koude gelden de Algemene Leveringsvoorwaarden Warmte en/of koude.

De firma Vaanster Energie beheert namens KleurrijkWonen de WKO-installaties. Vaanster Energie onderhoudt de installaties en handelt storingen af. Van dit bedrijf ontvangt u de maandelijkse nota's en de jaarlijkse eindafrekening. Voor vragen of het doorgeven van een storing neemt u contact op met Vaanster Energie. Dit kan 24 uur per dag op telefoonnummer (0900) 82 26 78 37 of per e-mail op klantenservice@vaanster.nl.