Huurvoorwaarden
Wat zijn Algemene Huurvoorwaarden?
Huurt u een woning van ons? Dan gelden onze Algemene huurwoorden. Hierin staan de rechten en plichten die u als huurder heeft. Bekijk hier deze voorwaarden: Algemene huurvoorwaarden.
Huurt u een garagebox of parkeerplaats? Dan zijn de Algemene huurvoorwaarden opgenomen in de huurovereenkomst.
Wilt u meer weten over onze huurvoorwaarden?
Bekijk dan onderstaande video. Hierin leggen we uit wat onze huurvoorwaarden voor u betekenen.
Wat zijn de leveringsvoorwaarden voor warmte en/of warm tapwater
Gebruikt u collectieve warmte of warm tapwater? U vindt de leveringsvoorwaarden in uw huurovereenkomst.
Klik hier voor meer informatie: leveringsvoorwaarden.
Het tarief voor collectieve warmte of warm tapwater bestaat uit een vastrechtbedrag en een wisselend bedrag, dat afhangt van het verbruik.
U vindt alle tarieven op de tarievenkaart. Klik hier om deze te bekijken: tarievenkaart.
Complexen met een Warmte en Koude (WKO) installatie
In een aantal complexen is een collectieve installatie voor Warmte en Koude (WKO) aanwezig.
- Broekgraaf (Raadsliedenstraat) in Leerdam;
- Woonzorgcomplex De Zes Molens in Hoornaar;
- Gezondheidscentrum Arkel (Koningin Julianastraat & Raadhuisplein);
- Leijenburgplein in Heukelum;
- Lage Korn (Concorde) in Tiel.
Leveringsvoorwaarden voor Warmte en Koude (WKO)
Voor de levering van Warmte en Koude gelden de Algemene Leveringsvoorwaarden Warmte en/of koude.
De firma Vaanster Energie beheert namens KleurrijkWonen de WKO-installaties. Vaanster Energie onderhoudt de installaties en handelt storingen af. Van dit bedrijf ontvangt u de maandelijkse nota's en de jaarlijkse eindafrekening. Voor vragen of het doorgeven van een storing neemt u contact op met Vaanster Energie. Dit kan 24 uur per dag op telefoonnummer (0900) 82 26 78 37 of per e-mail op klantenservice@vaanster.nl.