Niet tevreden?

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Bent u niet tevreden over ons of over bedrijf dat voor ons werkt? Laat het ons dan weten.

U heeft een klacht
Bespreek uw klacht eerst met de medewerker. Komt u er samen niet uit? Dien dan een officiële klacht bij ons in. Klik hier om uw klacht in te dienen. Na ontvangst krijgt u direct een e-mail van ons.

Komen wij er samen niet uit?
Dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke Regionale Klachtencommissie.
Stap 1. Voordat u dit doet, lees s.v.p. eerst deze regels.
Stap 2. Meld uw klacht bij de Regionale klachtencommissie:
Stuur dit formulier ingevuld op naar: Regionale Klachtencommissie Woningcorporaties Rivierenland, De Hoef 2, 5311 GH in Gameren.

U kunt uw klacht ook inspreken
Bel naar 06 20 93 90 89 en spreek uw boodschap duidelijk in. Vermeld om welke corporatie het gaat. Geef uw naam, adres en telefoonnummer door én wanneer u in de komende 5 werkdagen bereikbaar bent om teruggebeld te worden.

Nog niet tevreden?
Heeft u alle stappen gevolgd? Is uw klacht door de Regionale Klachtencommissie behandeld? Bent u nog niet tevreden? Neem dan contact op met de Huurcommissie. Via deze site: www.huurcommissie.nl/contact of bel naar 1400.